Керівник ПС
Член МО
Член ПС
Член ПС
Секретар
Член ПС
Член ПС
Член ПС
Член ПС
Голова ПС, вчитель початкових класів
Освіта: повна вища освіта за спеціальністю "Вчитель початкових класів. Практичний психолог" Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського
Категорія : спеціаліст 2 категорії
Стаж: 11 років
Вчитель початкових класів
Освіта: повна вища освіта за спеціальністю "Вчитель початкових класів"
Категорія: вища категорія, педагогічне звання "старший вчитель"
Стаж: 50 років
Вчитель початкових класів
Освіта: повна вища освіта за спеціальністю "Вчитель початкових класів"
Категорія: вища категорія, педагогічне звання "Вчитель-методист"
Стаж: 41 років
Вчитель початкових класів
Освіта: повна вища освіта за спеціальністю "Вчитель початкових класів"
Категорія: вища категорія.
Стаж: 40 років
Вчитель початкових класів
Освіта: Незакінчена вища освіта за спеціальністю "Вчитель початкових класів"
Категорія: ІІ категорія.
Стаж: 40 років
Вчитель початкових класів . Вчитель образотворчого мистецтва
Освіта: вища освіта за спеціальністю "Вчитель початкових класів. Образотворче мистецтво"
Категорія: Вища.
Стаж: 28 років
Вчитель початкових класів
Освіта: вища освіта за спеціальністю "Вчитель початкових класів"
Категорія: Вища.
Стаж: 36 років
Вчитель початкових класів
Освіта: вища освіта за спеціальністю "Вчитель початкових класів. Українська мова"
Категорія: друга.
Стаж: 18 років
Зібратися разом – це початок.
Залишитися разом – це прогрес.
Працювати разом – це успіх.
Г.Форд
1.Загальні положення про ПС:
Професійна спільнота вчителів початкових класів є важливим структурним підрозділом науково-методичної служби школи.
ПС здійснює навчально-виховну, методичну та позакласну роботу з навчальних предметів.
Робота ПС планується відповідно до вимог стратегічних документів школи.
ПС створюється з числа основних учителів та вчителів, які працюють за сумісництвом.
ПС може організовувати свою роботу за наявності 3-х та більше учасників.
У своїй роботі ПС підзвітні методичній та педагогічній радам.
Робота ПС організовано на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємоконтролю.
Загальний контроль за роботою ПС здійснює заступник директора НВР, який координує роботу початкової школи.
2. Основні завдання і функції ПС:
підвищувати науково-педагогічний та загальнокультурний рівень учителів, їх психолого-педагогічну майстерність;
формувати у педагогів готовність до творчості, самоосвіти та саморозвитку;
підвищувати активність учителів у створенні авторських програм, методичних розробок, дидактичних посібників, методичних рекомендацій тощо;
поглиблювати оволодіння інструктивно-методичними та нормативними документами органів освіти;
запроваджувати у практику роботи школи наукові рекомендації, перспективний педагогічний досвід, поєднувати найперспективніші освітні технології;
здійснювати проблемний аналіз результатів освітнього процесу;
проводити експертизу вивчення та виконання програм, рівень засвоєння їх учнями відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти;
вносити пропозиції щодо зміни змісту та структури обов'язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення;
висувати пропозиції щодо організації змісту атестації педагогів;
вносити пропозиції щодо організації і змісту досліджень, орієнтованих на підвищення рівня засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до Державних освітніх стандартів;
приймати рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організовувати їх розробку та виконання;
висувати пропозиції щодо підвищення якості навчально-виховного процесу в школі;
проводити методичні заходи, спрямовані на розвиток творчих можливостей учителів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду;
здійснювати інформаційне забезпечення вчителів з проблем освіти, педагогіки, психології, науки;
брати участь у дослідно – експериментальній та іноваційній діяльності.
3. Професійна спільнота займається:
• розробкою методичного інструментарію для підвищення якості навчально-виховного процесу;
• експертизою виконання вимог програми;
• моніторингом результативності роботи вчителів;
• втіленням у навчально-виховний процес інтерактивних технологій;
• аналізує хід та результати інноваційної діяльності, дослідно-експериментальною роботою;
• організацією роботи зі створення та збагачення банків даних про перспективи нововведення та інновацій у межах своєї компетенції;
• організацією педагогічних творчих конкурсів, інтелектуальних марафонів, олімпіад, предметних тижнів;
• обговоренням, рецензуванням, опануванням матеріалів, підготовлених на засіданнях ПС.
4. Функціональні обов’язки керівника ПС:
планування роботи;
проводити засідання ПС 4-5 разів на рік згідно з планом;
проведення моніторингу діяльності;
складання аналітичного звіту роботи;
надання практичної допомоги вчителям щодо підготовки та проведення уроків, виступів, методичних розробок;
організація роботи щодо опанування молодими спеціалістами методик викладання предметів у школі І ступеня;
організація роботи щодо системного вивчення нових програм та підручників;
вивчення стану успішності учнів 1-4 класів;
відвідування уроків учителів, організація взаємовідвідування, наставництва;
допомога у підготовці членів ПС до атестації;
забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів.
5. Права керівника професійної спільноти:
формує банк даних про методичну роботу кожного вчителя, його професійні якості, виконання програм, рішень протоколів засідань ПС;
організовує виконання плану роботи ПС, виявляє та втілює перспективний досвід, надає допомогу вчителям у виконанні навчальних робочих планів, програм, організовує наставництво, систему відкритих уроків;
керівник ПС має право на відвідування та аналіз уроків, позакласних заходів із предмета, перевірку шкільної документації вчителів - членів ПС;
має право: звертатися за консультацією до директора та його заступників із проблем організації навчально-виховного процесу в школі, виконання трудової дисципліни вчителями - членами ПС;
готувати пропозиції та рекомендації для підвищення кваліфікаційної категорії під час атестації;
порушувати клопотання перед адміністрацією закладу про заохочення вчителів.
Якщо ви маєте вогонь знання,
дайте іншим запалити від нього світильники.
Томас Фуллер
Самоосвіта педагога - це свідома робота над удосконаленням своєї особистості як професіонала, адаптація своїх індивідуально-неповторних особливостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності і безперервне удосконалення якостей своєї особистості.
Самоосвіта - це свідомий рух
від: Я - реального (визначити свої сильні і слабкі сторони)
Я - ретроспективного (яким я був у минулому)
до: Я - ідеального (відповідність сучасним вимогам)
Я - рефлексійного (самоусвідомлення свого самовдосконалення)
Завдання самоосвітньої роботи:
· вивчати і впроваджувати нові педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання;
· відвідувати урокі колег і брати участь в обміні досвідом;
· періодично проводити самоаналіз власної професійної діяльності;
· удосконалювати свої знання в галузі класичної і сучасної психології та педагогіки;
· систематично цікавитися подіями сучасного економічного, політичного і культурного життя;
· підвищувати рівень своєї ерудиції, правової та загальної культури.
У кожній людині - сонце.
Тільки дайте йому світити.
Сократ
1. Продовжити цілеспрямовану роботу з виховання у учнів свідомого, відповідального ставлення до навчання, формування навичок самоосвіти, пізнавальної, інформаційної компетентності, підвищення якості знань відповідно їх потенціалу. З цією метою активно впроваджувати диференційований підхід та сучасні ефективні технології навчання.
2. Оновити шкільний інформаційно-ресурсний банк даних «Обдарована дитина».
3. Продовжити практику складання учнівських порт фоліо, індивідуально-розвиваючих програм здібних учнів, організувати активну індивідуальну роботу з їх реалізації протягом навчального року.
4. Продовжити індивідуальну роботу з обдарованими та здібними учнями, дані яких внесено до банку даних, з підготовки їх участі у міських олімпіадах та інтелектуальних конкурсах, розвивати креативні здібності, створювати ситуацію успіху та умови до самореалізації дітей.
5. Провести індивідуальну діагностичну роботу для вивчення інтересів та запитів учнів, залучити їх до активної участі у шкільному марафоні «Інтелект. Талант. Духовність.»
6. Розпочати практику організації та проведення учнівських авторських виставок «Презентація таланту».
7. Планувати та проводити шкільні позакласні заходи з метою створення умов для успішної самореалізації учнів.
8. Узагальнювати педагогічний досвід учителів, які працюють із обдарованими і здібними дітьми.
9. Підвищувати рівень компетентності педагогів і підготовка їх до роботи з обдарованими і здібними учнями.
Засідання №2 проходило в он-лайн форматі.
Тема. Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня
Форма проведення. Педагогічні гостини(онлайн)
Круглий стіл: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти»
Обмін досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів»
Ранкові зустрічі. «Доброго ранку, ми вам раді». Особливості їх проведення.
«Іспит на майстерність» (розв’язування педагогічних ситуацій)
Новини з тематики курсів, вебінарів.
«Використання програмних засобів навчання та Інтернет- ресурсів у вивченні початкового курсу математики»
Про підготовку до участі в міському творчому конкурсі «Первоцвіт».
Засідання №3
Практикум «Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти»
Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі
Федоренко Л.І.
Колісніченко Н.В.
Підсумки проведення тижня творчості початкових класів.
Методичні поради
Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.
Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності»
Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності»
Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності»
Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності»
Огляд виставки педагогічних доробок учителів, що атестуються.
Кириченко С.П.
Балаєва Н.О.
Протягом 2022 року в рамках проведення Арт-фестивалю декоративно-вжиткового та образотворчого мистецтв «Барвиста творчість Криворіжжя-2022» педагоги та учні гімназії мали змогу реалізувати свої творчі здібності і таланти через участь у районних, міських, обласних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах, виставках.
Районний етап міської виставки-конкурс дитячої творчості «Країна Фантазія – 2022»
Декоративно-вжиткове мистецтво
Номінація «Вироби з соломи» молодша вікова категорія (5-9років)
“Лісовий кошик” Гончаренко Анастасія - 7-А клас (керівник: Нечипуренко Н.В.)
Номінація «Вишивка стрічками» молодша вікова категорія (5-9років)
“Квіти рідної землі” Голобородько Марія - 3-А клас (керівник: Кириченко С.П.)
“Тюльпани” Голобородько Марія - 3-А клас (керівник: Кириченко С.П.)
Номінація «Змішані техніки» молодша вікова категорія (5-9років)
“Золота рибка” Федосова Софія - 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
Номінація «Змішані техніки» середня вікова категорія (10-14років)
“Чарівний кошик” Матейчик Богдан - 4-Б (керівник:Клименко І.В.)
“Врожайна коса” Мальцев Андрій - 7-Б клас (керівник: Бойко С.М.)
Номінація «Орігамі» середня вікова категорія (10-14років)
“Ваза для серветок” Онучина Ксенія - 4-А клас (керівник: Федоренко Л.І.)
“Мудра сова” Кашкаха Софія - 4-А клас (керівник: Федоренко Л.І.)
Номінація «Народна лялька» молодша вікова категорія (5-9 років)
“Лялька-оберіг” Пашиста Кароліна - 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
Номінація «Народна лялька» старша вікова категорія (15-18 років)
“Дівоче Щастя” Гончаренко Анастасія - 7-А клас (керівник: Нечипуренко Н.В.)
Список переможців районного туру міської виставки –бієнале «Світ української вишивки та петриківського розпису»
Номінація «Вишивка» молодша вікова категорія (10-14років)
“Квіти рідної землі” Голобородько Марія - 3-А клас (керівник: Кириченко С.П.)
“Тюльпани” Голобородько Марія - 3-А клас (керівник: Кириченко С.П.)
Переможці районного етапу міської виставки-конкурсу дитячої творчості «Зима іде – свята веде»
Живопис середня 10-14 р
“Засніжило” Романчук Анна - 6-Б (керівник:Клименко І.В.) - ІІ місце
Змішані техніки середня вікова категорія (10-14 р)
“Подарунки від Миколая” Ткаченко Богдан - 5-А (керівник:Клименко І.В.) - ІІ місце
Паперопластика, молодша вікова категорія (6-9 р)
“Різдвний віночок” Завадська Аліна - 1-Б клас (керівник: Бойко С.М.) - І місце
“Веселий сніговик” Шеремет Владислав - 1-А клас (керівник: Федоренко Л.І.) -ІІ місце
“Будиночок” Завадська Аліна - 1-Б клас (керівник: Кононова Т.Ф.) - ІІ місце
“Зайчик - красень” Давидчук Сніжана - 3-А клас (керівник: Варіна Л.С.) - ІІ місце
Альтернативні техніки, молодша вікова категорія (6-9 р)
“Ялинки – чарівниці” Дворська Олександра - 3-А клас (керівник: Варіна Л.С.) - ІІ місце
“Чарівний букет” Шкуратов Тимофій - 3-А клас (керівник: Варіна Л.С.) - ІІ місце
“Новий рік зустрічає друзів” Аврунова Анна - 3-А клас (керівник: Варіна Л.С.) - ІІ місце
“Різдвяна красуня” Цяпкало Мілана - 2-А клас (керівник: Кононова Т.Ф.) - І місце
М’яка іграшка молодша вікова категорія (6-9 р)
“Чорний Водяний Кролик 2023” Корольков Андрій - 3-А клас (керівник: Варіна Л.С.) - ІІ місце
Змішані техніки ДПМ, , молодша вікова категорія (6-9 р)
“Найкращі друзі”Федорова Софія - 3-А клас (керівник: Варіна Л.С.) - ІІ місце
“Різдвний зайчик” Нечипуренко Мілана - 1-Б клас (керівник: Федоренко Л.І.) - І місце
Змішані техніки ДПМ, середня вікова категорія (10-14 р)
“Резиденція Діда Мороза” Матейчик Богдан - 5-Б клас (керівник: Клименко І.В.) - І місце
Переможці районного туру міського конкурсу дитячого малюнку «Моє рідне місто» на тему «Діти Кривбасу за мир»
“Світ любить Україну” Мегеря Варвара - 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
“Хай мир панує в рідній Україні” Пашиста Кароліна- 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
“Ми за мир!” Дворська Олександра- 2-А клас (керівник: Дворська А.О.)
“Голуб миру” Дворська Олександра- 2-А клас (керівник: Дворська А.О.)
“Україна єдина-моя Батьківщина” Бабаєви Вадим і Максим - 4-А клас (керівник: Федоренко Л.І.)
“Кривий Ріг за мир. Ми проти війни” Голобородько Марія - 3-А клас (керівник: Кириченко С.П.)
“Я люблю Україну” Нестерова Кіра - 3-А клас (керівник: Кириченко С.П.)
“Мій рідний край” Алієва Сабріна- 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
“Це моя земля, це моя країна” Вовкодав Анна- 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
“Кривий Ріг – за мир! Снігурівка– за мир!” Князева Єлизавета- 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
“Миру всьому світу!” Красовська Софія- 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
“Настане мир” Мегеря Варвара- 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
“Кривий Ріг за мир” Федосова Софія- 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
“Діти тільки за мир!” Шкуратов Тимофій- 2-А клас (керівник: Варіна Л.С.)
Мультимедійні презентації в початковій школі.
"Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули Нової української школи.